290 Filter

„Alfa Laval 290“ filtrai užtikrina puikų filtravimą praktiškai be slėgio kritimo. Jie tinka įvairiems tikslams, pavyzdžiui, keturtakčių variklių tepalinės alyvos filtravimui ir dvitakčių variklių hidraulinės valdymo alyvos filtravimui. Filtrai gali būti prieinami su skirtingais dumblo šalinimo įtaisais, tokiais kaip nukreipimo kamera arba „Eliminator“ derinys.

Moatti 290

„Alfa Laval 290“ tepalinis alyvos filtras keturtakčiams varikliams


„Alfa Laval 290“ tepimo alyvos filtras keturtakčiams varikliams apima daugybę efektyvumų ir siūlo geresnį filtravimą nei tradiciniai filtrai. Itin kompaktiškas ir pritaikomas, jis lengvai tinka griežtai šiuolaikinėms keturtakčiams varikliams.

Filtras ypač tinka naujos kartos keturtakčiams varikliams, sukurtiems laikantis TJO IV pakopos taisyklių. Užtikrindamas puikų filtravimą beveik be slėgio kritimo, jis užtikrina teisingą ir pastovų alyvos tiekimą į variklį.

Filtro dizainas sukuria kelias montavimo galimybes. Filtrą galima montuoti įprastoje atskiroje konstrukcijoje, tačiau jis taip pat gali būti prisukamas varžtais ar net integruotas į variklį, kad būtų maksimaliai kompaktiškas. Dėl riboto ploto jis gali būti su didele laisve erdvėje aplink variklį.

Filtrą galima įsigyti „Eliminator“ versijoje, kuri užtikrina aukšto efektyvumo centrifugos skalavimą. Šis apdorojimas, kuris gali būti atskiras (standartinis) arba integruotas (pagal poreikį), pagerina taršos pašalinimą ir pailgina tepalinės alyvos tarnavimo laiką.

„Alfa Laval 290“ hidraulinio valdymo alyvos filtras
„Alfa Laval 290“ hidraulinės valdymo alyvos (HCO) filtras yra tikslus filtravimo sprendimas naujos kartos dvitakčiams varikliams, kur tradicines paskirstymo velenas pakeitė hidraulinės valdymo sistemos. Tarp didelio našumo ir kompaktiškumo jis pašalina daugybę sąnaudų ir sudėtingumo, susijusio su hidraulinės valdymo sistemos apsauga.

Hidraulinės valdymo sistemos šerdies komponentai yra specialūs vožtuvai, paduodami alyva iš pagrindinės sistemos srauto, kuris turi būti labai smulkiai filtruojamas, esant minimaliam slėgio kritimui. Dėl didelių išcentrinių pagrindinių siurblių, naudojamų hidraulinei alyvai judinti, jautrumo papildomas slėgio kritimas per filtrą gali sukelti variklio pažeidimą. „Alfa Laval 290 HCO“ filtras užtikrina filtravimą reikalingu 6 μm lygiu, tačiau srautas ir slėgis per filtrą praktiškai neturi įtakos. Tai užtikrina saugią variklio ribą.

Kitas gausaus srauto per „Alfa Laval 290 HCO“ filtrą privalumas yra galimybė nuolat skalauti atgal. Skirtingai nei nuoseklus skalavimas, nepertraukiamas skalavimas apsaugo nuo laikino teršalų kaupimosi. Tai taip pat užtikrina, kad slėgio kritimas nedidėtų.

Kadangi atgalinis plovimas yra apdorojamas filtro nukreipimo kameroje, tai prisideda prie kompaktiško ir lengvai montuojamo sprendimo. Nereikia nei papildomo bako ar separatoriaus, nei oro ar elektros jungties, nes atgalinį plovimą varo hidraulinis variklis.

Kaip tai veikia

Based on Alfa Laval Atrium technology

Extensive filter area is critical for fine filtration, for example at the very fine grade of 6 μm required for hydraulic control oil. Using new Alfa Laval Atrium technology, filters in the Alfa Laval 290 filter range provide a tremendous increase in filtering surface – with virtually no impact on pressure drop.

This is possible through the special patented shape of the Atrium filter elements, as well as their smaller and highly optimized flow distribution system. Atrium technology creates the market’s best ratio between the available filtering surface and the total footprint/volume of the filter.

Atrium technology can be found today in lubricating oil filters for four-stroke engines and hydraulic control oil filters for two-stroke engines, but it has potential in multiple filter applications as the Alfa Laval 290 filter range expands.