2018-10-04 Product News

Alfa Laval is optimizing the entire fuel line to address 2020 fuel challenges

„Alfa Laval“ turi unikalią jūrinio kuro apdorojimo patirtį, apimančią ne tik kuro separatorius, bet ir visą grandinę nuo bunkerio bako iki variklio. Keičiantis laivo operacijoms, atsižvelgiant į sieros degalus reglamentuojančias taisykles, įmonė optimizuoja ir atnaujina savo portfelyje esančias technologijas, kad atitiktų naujus iššūkius. Rezultatas bus patobulinta variklio apsauga ir didesnis energijos vartojimo efektyvumas, nepaisant įvairesnių ir mažiau nuspėjamų degalų.

2020 m. Įsigaliojus pasauliniam sieros dangteliui, laivų kuro tvarkymas taps sudėtingesnis nei bet kada anksčiau. „Bus daug variantų, kaip laikytis reikalavimų, ir kiekvienas laivas turės pasirinkti maršrutą, kuris yra prasmingiausias jų eksploatavimui“, - aiškina Serdaras Sengunas, „Alfa Laval“ pasaulinis pardavimų jūrų laivybos skyriuje vadovas. „Nesvarbu, ką klientai pasirinks, tai turės dramatiškų padarinių kuro linijai. Tačiau „Alfa Laval“ taiko visišką ir perspektyvų požiūrį į kuro linijų optimizavimą “.

Daugiau degalų reiškia daugiau sudėtingumo


Į rinką jau pateko nemažai naujų degalų ir degalų mišinių, ir tikėtina, kad jų atsiras, kai bus nustatyta visuotinė sieros riba. Daugeliui laivynų 2020 m. Taip pat reiškia pereiti nuo esamų vieno kuro sistemų prie kelių degalų naudojimo. Jei nebus tinkamai valdoma, naudojant kelis mazutus gali kilti įvairių problemų, ypač kai degalai nepažįstami. Problemos gali būti nuo užsikimšusių kuro sistemų iki blogiausio variklio sustabdymo.

„Naftos perdirbimo įmonėse perskaičiuojant mažesnį sieros kiekį mes taip pat tikimės, kad kačių baudų dalis jūriniame mazute toliau didės“, - priduria Sengunas. „Jau matėme didžiulį kačių baudų padidėjimą, kuris sukelia didelių problemų, jei nėra atskirtas nuo degalų, kol jis pasiekia variklį.“

Dėmesio centre - visa degalų linija


Įveikus įvairesnio kuro uždavinius, tai paveiks visą kuro liniją. Išcentriniai separatoriai, kurie yra pagrindinė apsauga nuo kačių baudų, turės veikti skirtingais pajėgumais ir su nauju efektyvumo lygiu. Kuro kondicionavimo sistemoms reikės naudoti kurą, kurio savybės skiriasi labiau, naudojant įterptąją automatiką, kad būtų išvengta tvarkymo klaidų ir užtikrintas saugus perjungimas pagal reikalaujamus variklio parametrus. Apskritai reikės sustiprinti esamą kuro linijų įrangos ir paties variklio sinergiją.

„Kaip akivaizdžiai parodė lauko bandymai, norint pasiekti aukščiausią efektyvumą ir variklio apsaugą, labai svarbu suderinti separatoriaus tiekimą su variklio apkrova“, - sako Sengunas. „Po atskyrimo variklio, jo įpurškimo sistemų ir laivo saugumui labai svarbu suderinti degalus su gamintojo specifikacijomis. Visi šie procesai turi vykti sklandžiai ir saugiai, nesvarbu, koks kuras naudojamas “.

Technologija paruošta naujiems iššūkiams


„Alfa Laval“ siekia užtikrinti technologijas, kurios patikimai palaikys klientus 2020 m. Ir vėliau. Bendrovė, įdiegusi patobulintą „Alfa Laval“ degalų linijos jutiklinio ekrano valdymą, optimizuos ir atnaujins pagrindinę joje esančią įrangą prieš visuotinį sieros dangtelį. Tai apima „Alfa Laval FlowSync“, unikalų įmonės sprendimą automatiškai reguliuoti separatoriaus tiekimą, taip pat „Alfa Laval FCM One Oil“. Paleistas 2014 m. Ir jau galintis pažangiai pakeisti degalus ir valdyti keturis skirtingus degalus, „FCM One Oil“ bus išleistas nauja versija iki 2018 m. Pabaigos.

„Kaip vienintelis rinkos tiekėjas, siūlantis sprendimus ir žinias visai kuro linijai, padedame klientams šiandien prisitaikyti prie rytoj laukiančių pokyčių“, - sako Sengunas. „Nesvarbu, kaip laivai nusprendžia pasiekti pasaulinę viršutinę ribą,„ Alfa Laval “technologija suteiks jiems reikalingą apsaugą, efektyvumą ir našumą.“

Norėdami sužinoti daugiau apie „Alfa Laval“ separatorius, „Alfa Laval FlowSync“ ir „Alfa Laval FCM One“, taip pat apie „Alfa Laval“ požiūrį į kuro linijų optimizavimą, apsilankykite https://www.alfalaval.com/fuelline.

 

Redaktoriaus pastabos


Apie „Alfa Laval“
„Alfa Laval“ yra pirmaujanti pasaulinė specializuotų produktų ir inžinerinių sprendimų tiekėja, pagrįsta pagrindinėmis šilumos perdavimo, atskyrimo ir skysčių tvarkymo technologijomis.

Bendrovės įranga, sistemos ir paslaugos yra skirtos padėti klientams optimizuoti jų procesų našumą. Sprendimai padeda jiems šildyti, vėsinti, atskirti ir gabenti produktus maisto ir gėrimų, chemikalų ir naftos chemijos produktų, farmacijos, krakmolo, cukraus ir etanolio gamybos pramonėje.

„Alfa Laval“ produktai taip pat naudojami elektrinėse, laivuose, naftos ir dujų žvalgyboje, mašinų gamybos pramonėje, kasybos pramonėje ir nuotekų valymui, taip pat komforto klimatui ir šaldymui.

„Alfa Laval“ pasaulinė organizacija glaudžiai bendradarbiauja su klientais beveik 100 šalių, kad padėtų jiems išlikti priekyje pasaulinėje arenoje. „Alfa Laval“ yra įtraukta į „Nasdaq OMX“ sąrašą, o 2017 m. Jos metiniai pardavimai siekė apie 35,3 mlrd. Švedijos kronų (apytiksliai 3,6 mlrd. Eurų). Bendrovėje dirba apie 16 400 darbuotojų.

www.alfalaval.com

Žymės

Visos
Alfa Laval Adaptive Fuel Line large

Kontaktinis asmuo

Serdar Sengun

Head of Heat Transfer, Alfa Laval Marine Division

+46 8 53 06 55 74
serdar.sengun@alfalaval.com

Kontaktinis asmuo

Camilla Wallin

Marketing Communication Manager, Business Unit Marine Separation & Heat Transfer Equipment, Alfa Laval

+46 8 530 653 58
camilla.wallin@alfalaval.com

Susijęs turinys: